Szeretnél a médiába kerülni a termékeddel?
Szeretnél hatásos PR kampányt?
Szeretnéd, ha nem kéne ezért több százezer forintot fizetned?
Tudod, hogy mit jelent a PR cikk és mit jelent a content? Tudod, hogy mennyit kell fizetned a fotósnak, grafikusnak online marketingesnek?
Tisztában vagy vele, hogy jó-e neked az irányított PR?
Tudod, hogy cégednek mi az erőssége?
Tudod, hogy hogy épül fel egy magazin, (online és print) és abban hol lehet helyed neked és a termékednek?
Vállalkozásod, terméked hatékony kommunikációját erre külön fizetett szakértő nélkül is meg tudod szervezni, ha a fenti kérdésekkel tisztában vagy.
A Goodstuff online magazin elindítása óta látjuk, hogy milyen területeken kell erősítenünk a sikeres PR együttműködéshez szükséges ismeretek és kompetenciák – hogy a médiaszereplők és a vállalkozók termékeik megjelenítése során kölcsönösen elégedettek legyenek.
Ezekkel az ismeretekkel te is képes leszel a terméked hatékony PR kommunikációjának koordinálására, a médiaszereplőkkel történő hatékony együttműködésre.
Látjuk, hogy:
– Az első bemutatkozáson sok minden múlik.
– Az első benyomást magadról, a termékedről ismeretlenül teszed.
– Kevés a tény, hogy szerinted hírt kell adniuk rólad, és a vállalkozásodról.
Ezért:
Az első levélváltástól a megjelenésig végig viszünk tréningünkön!
A képzés végén egy listát kapsz, ami alapján könnyebb felkészülnöd a médiaszereplőkkel való együttműködésre, PR együttműködésre.
A tréning a Good Stuff Magazin és a Kimenő szervezésében valósul meg.
Előadóink:
1. Hidasi Judit a goodstuff.hu főszerkesztője, korábban a Glamour Magazin, a femina.hu, a novagyok.hu, a Hamu és Gyémánt szerzője, a Cosmopolitan vezető szerkesztője, húsz éve televíziós, újságíró, PR szakember és regényíró.
2. Kánya Kinga a KimeNŐ (www.kimeno.hu) vezetője személyiség- és készségfejlesztő tréner, a társadalmi vállalkozás vezetője.
Miről lesz szó a képzésen?
Milyen erősségei vannak a vállalkozásodnak?
Hogyan fogalmazz meg médiaüzeneteket a vállalkozásod profilja és erősségei alapján?
Milyen szempontjaid vannak vállalkozóként a médiaszereplőkkel történő együttműködés során – és hogyan képviseld ezeket?
Vállalkozásod áttekintése – szempontok az erősségek és üzenetek megfogalmazásához a médiakommunikáció szempontjából.
Online, elektronikus és print médiumok felépítése. Hol kezd, hogyan vezesd be a terméked?
Hol a helyed neked, és vállalkozásodnak?
Mi az a PR és mi az a marketing? Neked melyikre van szükséged?
Mi mennyibe kerül? Hirdetések, cikkek, irányított megjelenések.
A média és a női lélek – légy jó magadhoz, és mutatkozz be jól, ha eredményt szeretnél elérni.
Kitől kérj tanácsot, kivel dolgozz, kikre van szükséged – és mikor érdemes őket bevonni? (fotós, szövegíró, szociális média menedzser külső szakemberek, akiket bevonhatsz).
Időpont 2016. november 10, csütörtök 11-14 óra között (szünetekkel)
Helyszín: Odu Közösségi Tér (Krisztina krt 15.)
Részvételi díj: 5990 Ft / fő